سفارش تبلیغ
صبا ویژن

imags car

به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]

از: محمد ابراهیمی  جمعه 87/7/19  ساعت 11:44 عصر  

ای آن که در این وبلاگ هستی این را بخوان ......

بنام او...

باعرض سلام خدمت شما عزیزان.

من محمد هستم.اهل تهران.

این سومین باراست که درسایتها وبلاگ میسازم.واین وبلاگ اولین وبلاگ من است که دراین سایت قرار گرفته است.

حرف خواصی ندارم.فقط اینکه نظر یادتان نرود.

باتشکر.

prooshe.


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ای آن که در این وبلاگ هستی این را بخوان ......

فهرست


1166 :کل بازدید
1 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


درباره خودم


imags car
محمد ابراهیمی
لطفآنظر را فراموش نکنییییییییید!!!!!!!!

لوگوی خودم


imags car

اشتراک


 

طراح قالب